Tag Archives: Beauty

~Noir~

Hi Everyone!  Well I bring to you some goodies from the Epiphany.  Waiting to get in the door?  Biting your nails?  Me TOO!  I loath the lag, but I’m telling you I just can’t wait to see what other goodies are their waiting for me to take home.

Until then….

What Blu is Wearing:

theforgeninjasmaller.jpg

Larger Picture on Flickr

Blu

Head: Genus Classic

Body: Maitreya

Skin: Colivati Beauty – Nuray – Wearing Tone 3 – Marketplace

Hair: OMG IDK!!! I took it off and NOW I can’t find it!  (My folders are beyond horrible…I try and then I fail) sorry!!!!

Accessories

Outfit: *NEW* The Forge – Noir – Rigged for Maitryea – GACHA ONLY – Available @ The Epiphany

Commons: 30 Commons – Bra & Panties – Boots mix-n-match – 10 colors

Rares: Boots OR Harness & Panties w/Hudpack  – 1 Exclusive Item

Arm & Leg Bands: Kibitz – Lea’s Leather Leg & Arm Harness (wearing Gold) – GACHA – many available on Marketplace of course, I got the Rigged for Maitreya vs.

Face Mask: Delusion – Half Noh Mask w/Veil (not shown) – Marketplace

Weapon: – The Forge – Kusurgi Blade – Comes with RP version and Cosmetic vs w/without shoulder stance – FREE Gift @ L’Homme Group

Chinese Throwing Stars: T-3D Creations – Throwing Knife – Micro & Regular Mesh – Love them.  I wanna use these again for sure – Marketplace

Pose:  All poses are created by me unless noted here

Welp that’s it for me today.  Things to come for sure.  GET ready!!!!

Blu~

~GiGi~

Hello Everyone!  I decided it’s been a minute since I’ve done a picture with Rel.  So today it’s all things couples and what you can wear to entice the other person.  Today I’m bringing to you a sexy and beautiful little number from SK.  It’s got the sheer, the sequins in all the right places and oh so fab!

What Blu is Wearing:

SKworkingsmaller.jpg

Larger Picture on Flickr ->

Blu

Head: Genus Classic

Body: Maitreya

Skin:  Colivati Beauty – Wearing  Nuray – in Tone 3 – Marketplace

Hair: *NEW* Tableau Vivant – Cinder Hair – Wearing Reds – Available @ Uber

Accessories

Lingerie/Slip Dress: *NEW*Sweet Kajira – SK – GiGi – Rigged for Maitreya only – Comes in 10 beautiful sheer colors – Available @ this round of Kinky

Heels & Ankle Chain: Gos Boutique – Haute Chic – Rigged for Belleza, Maitreya, Slink, The Fatpack includes 21 Blueberry Colors, 18 Boutique colors and 6 metallic – I got the ankle chain too which was an additional purchase but ohhh so purdy ❤ – Marketplace

Pose:  All poses are created by me unless noted here

Short, sweet and to the point but Ohhh so hot.  Rel is hot I must say *fans her face*

Thank-YOU for reading,

Blu~

~Mirror of Galadriel~

Hi Everyone!  Oh Oh oh!  This round of Enchantment is ahhh-mazing and yes I blog for them but OMG it’s so different at the same time.  I love the creators and all the details they put into their items.  It’s hard to “focus” and decide what is coming into a picture because TRUST me I wanna blog like everything…EVEN the GUYS stuff and yes there is some and OMG it’s so DANG good!  I’m kinda jelly…who know’s maybe I’ll blog a guys outfit I mean we can alpha pretty much anything now.  Anywhos…I’m distracted and CAFFEINATED!!!!!!!  Yeah for Coffee

What Blu is Wearing:MagicMirrorsmaller.pngBlu

Head: Genus Baby

Body: Maitreya

Skin: Bold & Beauty – Nastya – Wearing Sand

Hair: Opale. – Alice Hair – Boobs and comes in S/M/L – Wearing Reds – Marketplace

Accessories

Dress & Cape – *NEW* Luas – Daena Dress, Cloak, & Sleeves – Rigged for Maitreya only – Comes in 12 colors (6 Fatpack Exclusives) and Mix/Match options.  Can remove sleeves, cloak too – It’s in the details folks and Luas has it – Available @ this round of  Enchantment Lord of the Rings – 9 – 4 March 2019

Ears: ^^Swallow^^ – I’ve blogged these many, many, MANY times, but well they are just so well done – Marketplace

Circlet – *NEW* Elemental – Feronia Circlet – Comes with Hud for 12 Stone changes, Metal tones – Available @ this round of  Enchantment Lord of the Rings – 9 – 4 March 2019

Home & Garden Items

Mirror: *NEW* Nacht – Mirror of Galadriel -I did add the “effects” but has a nice water motion inside the bowl – 3 land impact – Available @ this round of  Enchantment Lord of the Rings – 9 – 4 March 2019

Candles & Hanging Lamps:*NEW* – [CC – Cerridwens Cauldron] – Elven Lights – Comes in Hanging lamp w/without projectors, 4 Land Impact – Candleholder Standing Long/short, 3 Land Impact – Available @ this round of  Enchantment Lord of the Rings – 9 – 4 March 2019

Backdrop: [FB – Fat Bird] – Fantasy Cave Scene – I’ve been wanting this for sooooo long.  Yeah I got it – 19 Land Impact – Marketplace 

Pose: *NEW* – Fashiowl –  Elf – Pose – using # 6/9 – bento poses – Rock included (damn I see that now) – Individual poses included – Available @ this round of  Enchantment Lord of the Rings – 9 – 4 March 2019

Loved doing this picture…So soft and girly.  I love that.

Thank-YOU for reading,

Blu~